Oldalak

2015. július 3., péntek

Eighth

Sziasztok!:)
Íme a következő rész!:3
Véleményeket szívesen meghallgatok commentbe vagy privát üzenetben Facebookon is😁.
Iratkozzatok fel stb. És hamarosan kirakom a blog csoportját is:3
Jó olvasást!☺️
Dóri xx



*Két héttel később*
~Zayn Malik~

 Elképesztő, hogy mi uralkodik itt Bradford-ban. Emlékszem rá, hogy milyen volt még régen. Vidám, élettel teli, szabad és békés. A nap is folyamatosan sütött, de most mintha ő is megérezte volna a feszültséget a városban. Nem is tudom mikor láttam itt utoljára is napsütést.
Ránézek Cara képére és az ezelőtti gondolataimat azonnal kitúrja és ő kerül a helyükbe.
Istenem... Annyira gyönyörű lány. Én meg egy nagy, tahó, paraszt vagyok, mert minden lányt előrébb helyeztem, mint őt... csak mert nem akart lefeküdni velem. Könyörgöm még Rose-t is megdugtam, pedig megmondta, hogyha megteszem akkor őt elfelejthetem. Pedig, ha tudná, hogy az a csaj nem is jó az ágyban...  De most nem ez a lényeg.
Cara-val mindig tökéletes. Talán, mert rá tényleg oda figyelek. Fontos nekem, hogy ő is jól érezze magát közben.  De én sem panaszkodhatom. Nagyon ügyes a lány.
Most, hogy röviden beszámoltam nektek a szexuális életemről, egy enyhe merevedési állapotba léptem.
Próbáltam mély levegőket venni és lenyugtatni magamat, mikor hirtelen kivágódott az ajtó.

- Zayn, van egy kis probléma.- nézett a szemembe Niall. Ez sose jelent jót...

- Hallgatlak.- felé fordultam.

- Tony megsérült... Jobb, ha megnézed.- láttam a félelmet a szöszi barátom szemeiben.

Csak bólintottam és követtem őt a bunkerünk ápolói szobájába. A látvány... hányinger keltő volt. 
Combján mély seb keletkezett. Valószínűleg megkéselték. A bal karja nyílt törést szenvedett, míg az arcán egy hatalmas nagy vágás keresztezte  jobb szemét. Basszus...
 Most fertőtlenítették le neki a sebeket...

- Mi történt haver? - leültem az ágy melletti székre.
- Hugo..- beszélt nehézkesen.- Épp a keleti oldalt ellenőriztem mikor elkaptak. Faggatni kezdtek rólad és hogy mi a gyenge pontod, de nem mondtam semmit. Ezeket tették velem és azt parancsolták, hogy mondjam meg neked, hogy...

Hugo az apám. Könyörtelen ember. Eltiltották tőlünk. Prostitúcióra kényszerítette anyámat én pedig neki mentem apának. Persze, hogy ő nyert. Megkéselte a saját fiát, de legalább a rendőrök elkapták. Jó magaviseletért kijöhetett a börtönből. Hát persze... még őket is képes volt megfélemlíteni. 

-Hogy? - feszülten néztem Tonyra.
- Tudunk a lányról...- összeszorította a szemét. 
-Cara..- fal fehérré váltam.


~Cara~


17 nap telt el azóta, amióta elment. Kezdtem szét esni belül. Trisha azt mondta, hogy Zayn elhagyta Bradfordot. Nem ott tartózkodik, de van egy olyan érzésem, hogy csak hazudott. Muszáj látnom őt. Nem érdekel mi az ára.
Felvettem egy szürke melegítő alsót és Zayn pólóját. Már kezd kimenni belőle az illata.
Lementem a konyhába ahol egy cetli fogadott.

"Boltba mentem, gofri az asztalon.
Puszi: Trisha xx"

Sóhajtottam és bementem a tányérral a nappaliba, majd leültem a kanapéra törökülésben és enni kezdtem. Hogyan találhatnék rá Zaynre?  Valami nyomot maga után csak hagyhatott...
Letettem az asztalra a tányért és kutakodni kezdtem. Annyi filmet láttam már... biztos valamelyikből kilesett valamit nem?
Zayn sose szerette az ilyen filmeket. Egyiket se látta...
Megráztam a fejem a buta ötlet miatt és leültem a laptop elé, lefoglalni gondolataimat.
 

"Kedves Lana!
Ne haragudj, hogy csak így eltűntem, minden magyarázat nélkül, de remélem megérted! Nagyon hiányzol és jó lenne már beszélgetni egy kicsit. Ha megadom a ház címét eljössz hozzám? Sokat kell mesélnem...
Amint tudsz írj vissza!
U.i.: St.Louise 8/1 /ne add tovább senkinek/"
Kellett egy ember akinek kibeszélhettem magam. Persze, itt van Trisha, de az nem ugyanolyan. Ő annak a fiúnak az édes anyja akit szeretek. Igen, most már 100%-osan biztos vagyok abban, hogy bele szerettem Zayn Malik-be.
A kurva életbe bele... szerelmes vagyok Zayn-be.
Durván csuktam be a laptopot és felsiettem a szobámba. Mi van, ha már nem is él? Nem fogom feladni a keresését. Valami felett biztos elsiklottam. Ő sem tüntethette el ilyen tökéletesen a nyomokat nem?

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nem rég találtam a blogodra és nagyon tetszik!! Már várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés