Oldalak

2014. augusztus 20., szerda

Sixth

Hát sziasztok:))
Ne haragudjatok tényleg, hogy csak most hozom az új részt, de gondoltam amíg nyaralok kevesebbet ülök majd a laptop-om előtt. Őszintén ? Nagyon hiányoztatok, szóval én itthon maradtam, hogy megírjam az új részt míg anyuék elmentek sétálni.
Jó olvasást bébik ♥

Dóri xx




Egy pillanatra lesokkoltam. What? Hogy mivan? Mit mondott?? Na jó..ez csak egy vicc. Nem, tuti nem szeret. Te jó ég. Jézusom. Nyugalom. Baszd meg nyugodj már meg Cara. Amire régóta vártál most kimondta. És tényleg ő mondta ki. De miért nem tudom viszonozni? Eddig úgy éreztem, hogy szeretem, de...
Már értem.
A szeretet és a szerelem nem ugyanaz. Ez az egész olyan zavaros. Talán én a kettő között vagyok? Lehetséges ez?
Két lehetőség van.  Még tisztázatlanul kimondod, hogy te is. Vagy a második lehetőség az-az, hogy lesmárolod és legfeljebb dugtok egy jót azt helló.
Mindenképpen a másodikat választanám, ha nem lenne ez a helyzet, hogy ez az utolsó éjszaka amit vele töltök. Kitudja meddig...
Belenéztem Zayn szemébe és láttam egy kis csalódottságot a szemébe mikor nem válaszoltam.
Gyengéden beletúrtam a hajába és megpusziltam hosszasan a száját. Próbáltam viszonozni, de egy hang sem jött ki a torkomon. 
Mellkasára vont és simogatni kezdte a hátamat. Oké... szóval. Aggódott amikor pakoltam és odaadta az egyik ruhadarabját. A kocsiban végig fogta a kezemet. Megcsókolt az anyja előtt. Ölelgetett az ágyban. Gyengéden beszélt velem. Azt kérte legyek a barátnője, aztán meg azt mondta szeret. És most simogatja a hátam. Sose tenne ilyet ha csak... nem az nem történhet meg!
- Zayn ugye minden rendben lesz?!- néztem fel rá.- És ugye látlak még?- könnyes lett a szemem. Éreztem ahogy nagyot nyelt. 
- Minden rendben lesz.- bólintott, de másra nem válaszolt.- Aludj... még itt vagyok.- suttogta és megpuszilta a homlokomat.

Nem válaszolt. Mi a tököm folyik a háttérben? Jézusom, ugye ő nem fog..? Mély levegőt veszek és elhessegetem ezt a gondolatot, majd megcsókolom. Ő automatikusan viszonozza és érződik, hogy sokkal vadabb lett a csókunk. Végig simítottam izmos mellkasán és éreztem, hogy megváltam a pólómtól. Szánk megint összeforr és  pillanatokkal később Zaynen ülök és csókolgatom a nyakát, miközben ő fenekemet markolássza. Végig húzom nyelvemet kulcscsontján, majd gyengéden harapdálni kezdem. Végig húzom körmeimet mellkasán és apró csókokat hagyok rajta. Lehúzza rólam a bugyimat, ezzel az utolsó ruhadarabot rólam  és elfektet az ágyon, majd felém helyezkedik és csókolgatni kezd. 

- Várj- kuncogtam és kivettem a táskámból egy óvszert.

Eltéptem a csomagolást és felnéztem rá, mire ő beleharapott a szájába és felhúztam neki. Vissza feküdtem alá és megcsókolva belém helyezte. Lassan kezdett el mozogni és közbe csókolgatta a számat minden nyögésem után.
Miközben Zayn gyorsított azon gondolkodtam, hogy hogy is jutottunk el idáig.
Emlékszem az első napra. Anya közölte velem, hogy Bradfordba költözünk. Gyönyörű szép házunk volt. Gyönyörű szép környék volt. De 2 évvel ezelőtt kitört egy lázadás. Anyuval az egyik munkatársa ikerházába költöztünk. Így ismerkedtem meg Zaynnel. Trisha megbízta azzal őt, hogy vigyázzon rám. Nos, az elején nagyon nem kedvelt engem. Fogalmam sincs, hogy miért, de egy nap  amikor az utcán sétáltam, mert elhagytam a babámat egy kéjenc paraszt  berántott a sikátorba. Már azt hittem, hogy ott fogok meghalni, mikor Zayn  ( csak 13 éves volt) ott termett és a szemem láttára verte agyon. Attól a naptól kezdve nagyobb oda figyelést kaptam tőle, mint addig. Aztán az idő elteltével, mikor már én is fejlődtem. Hála isten elég szépen. Észre vettem, hogy amikor öltöztem, zuhanyzásból jöttem, Zayn a közös ablakból figyelt engem. Mikor ezt észre vettem az elején nagyon pipa voltam rá, de idővel rájöttem, hogy szeretem. Már fogalmam sincs, hogy hogy szerettem/szeretem. Aztán  egyik este átmásztam hozzá, miközben ő a fürdőben volt. Sokat gondolkodtam rajta, hogy milyen pózt vegyek fel, de aztán úgy döntöttem, csak leülök az ágyra. Meglepődötten állt előttem mikor  bejött a szobájába. Leült mellém és kérdően pillantott rám. Végig simítottam arcán, majd közelebb hajolva megcsókoltam... Nos igen, így jutottunk el idáig. 

Gondolatmenetemből a melegség ami szét áradt a hasamba ébresztett fel.
- E-elfogok.- nyögtem, mire bólintott és gyorsított.

Percekkel később a gyönyör kapujában éreztem magam. Nem tudom mennyi idő telhetett el, mert fogalmam sincs, hogy Zayn mikor feküdt le mellém, de máris a karjába vont és simogattam a mellkasát. 

- Szeretlek.- suttogta Zayn, mire megpusziltam a száját és bólintottam.- Aludj kicsim.- simogatott.

Nem kellett kétszer mondania. Olyan szorosan bújtam hozzá mint még soha, és lassan elaludtam.

1 megjegyzés:

  1. Drága Dóra! Szeretnék cserét kérni! http://az-irasszenvedelye.blogspot.hu/

    VálaszTörlés