Oldalak

2014. június 20., péntek

Fourth

Sziasztok!:)
A blog újra kinyitott!:))
Remélem nem várattalak meg nagyon titeket és nem pártoltatok el mellőlem!
Íme a 4.rész
Jó olvasást!
3 kommentár és kövi!

Hajnal volt mikor felébredtem. Tisztán emlékszem rá. Zayn nyugtalan volt. Felé fordultam és a sötétben próbáltam megtalálni arcát. Kezei hátamra  siklottak. Még aludt....
Lassan fenekemre csúszott tenyere. Elmosolyodtam, hogy még álmában is milyen perverz. Kuncogtam egy kicsit mire közelebb húzott magához. Kicsit kinyomtam a fenekemet, mire ő bele csípett és kinyílt a szeme. Magam se értem miért, de engedtem neki, hogy eljátszadozzon a hátsó domborulataimmal. Másik kezével édesen simogatta a karomat, majd egyre feljebb haladt. Végig siklott mellemnél, mire én megállítottam. Már bocsánatot akart kérni mikor levettem a pólómat és megparancsoltam neki, hogy folytassa.

 Kérdően nézett rám. Valami rosszat mondtam? A nyugtalanság gomolyfelhője el is szállt amint beleharapott a szájába és végig simított bal mellemen. Hüvelykujját végig húzta kemény mellbimbómon. Mit művelek? Hogy hagyhatom?
 Lehunytam a szememet, ahogy másik mellemhez ért.  Ujjait két domborművem közé helyezte mire össze nyomtam azokat. Felhúzta kihívóan a szemöldökét és mozgatni kezdte összenyomott almáim között kezét.

Csókolgatta a nyakamat, mire megdöntöttem a fejemet, hogy közelebb kerüljön hozzá. Itt-ott néha megszívta, majd kulccsontomhoz érve kicsit beleharapott, úgy hogy ne fájjon. Mellemnél megállt és szopogatni kezdte mellbimbómat amitől felnyögtem. Észrevette, hogy  ez tetszik nekem ezért néha-néha megszívtam. A pillangók a gyomromban életre keltek. Nem, nem ez nem lehet. Nincsenek  pillangók! Pusztán csak a vágy teheti ezt velem. Semmi több! Lekel állítanom! De... nem tudom... nem akarom! Nem akarom őt leállítani. Tetszik az érzés... vagy inkább az, hogy ezt ő váltja ki belőlem? 

Végig simított combomon  miközben  ugyanúgy játszadozott melleimmel.  Lábaim beremegtek mikor az utolsó ruhaneműt és eltávolította rólam. Apró puszikkal hintette be a combomat. Lehunytam a szememet mikor meg éreztem  alul meleg leheletét.  Mindjárt ott van.. mindjárt.. jézusom már csak pár mili méter és..... 

- Oh, hogy bassza meg- káromkodott és a telefonjáért nyúlt- mi van?-  idegesen felült- Nem az nem lehet... milyen közel vannak? Pár óra? Előtte elviszem innen Carat és anyát. - letette és rám nézett láttam a félelmet a szemében, de próbálta nem mutatni.

- Minden rendben?- aggódóan ránéztem.
- Öltözz fel és szedd össze a legfontosabb holmijaidat oké? Mindjárt jövök csak szólok anyának.-mondta és átmászott az ablakon.



~Zayn szemszöge~


Sietősen mentem át anyához és felráztam álmából. Kivettem a szekrényekből a bőröndöket  és az ágyára tettem.

- Minden rendben van fiam?- nézett rám aggódóan...ahogyan Cara...
- Itt van...- mondtam remélve érti kire gondolok.-  Pakolj össze, segítek Cara-nek. 

Percek múlva megint az ő szobájában voltam. Remegő kézzel pakolt... szegénykém. Bementem a fürdőjébe és kihoztam pár dolgot  amit tudtam, hogy használ és beraktam a táskájába. Kivettem néhány ruháját és beraktam. Átmentem a szobámba és megfogtam az egyik pólómat amit mindig felvesz és visszamentem hozzá.  Odaálltam  elé míg ő kérdően rám nézett és a kezébe nyomtam a pólót.

- Hogy emlékezz rám...-  próbáltam mosolyogni.
- Miért beszélsz úgy mintha búcsúznál?- könnyes lett a szeme.-  mi a baj Zayn mi folyik itt?
- behúztam a táskájának a cipzárját.- Apa... visszajött. 

3 megjegyzés:

  1. Jaaaaajjj :333
    Imadlaak Dorim :3
    Orulok hogy folytatod ezt a blogot:$$$

    VálaszTörlés
  2. egyik kedvenc blogom boldog vagyok h újra van rész jó lett ;) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Akkor találtam rá erre a blogra mikor épp szünetet irtál ki. Nagyon vártam a negyedik részt, egyben a blognyitást is. Hamat kövit :*

    VálaszTörlés