Oldalak

2014. január 26., vasárnap

Third

Sziasztok!:)
Végre itt a harmadik rész :D Sokat várattalak titeket :( De vége van a felvételi előkészületeknek, a felvételinek tehát ez azt jelenti, hogy? HETENTE új rész :$$ Köszönöm az 5 feliratkozót. Nem tudom, hogy feltűnt-e de kicsit alakítgattam a blogon és megváltoztattam Cara kinézetét:) Hamarosan megtudjátok miért lesz kék haja a barnából és, hogy miért is van neki kontaktlencséje :). (Mert igen az van neki :D ) Remélem tényleg így jobban tetszik a blog, majd még alakítgatok rajta csak örülök, hogy végre  volt időm arra, hogy változtassak legalább ennyit a külsején:)



Zavarodottan nyitottam ki a szememet és körülnéztem a szobámba. Megdörzsöltem a szememet és ránéztem az órára. Lassan éjfél...-sóhajtottam- Tehát az egészet csak álmodtam. Felálltam és bementem a fürdőbe, hogy lezuhanyozzak, mert eléggé levert a víz.
Levetkőztem, beálltam a kádba és magamra engedtem a langyos vizet. Percekig álltam és merengtem. Mi volt ez az álom? Talán...Zayn ilyen igazából? Vagy ilyen lenne, ha együtt lennénk?
Kiszálltam a kádból és lassan megtörülköztem. Kisétáltam és levettem magamról a törülközőt és póló után kezdtem kutakodni. Nyikorgó hangot hallottam, majd azt hittem átölel vagy valamit csinál velem, de ehelyett csak megállt előttem tisztes távolságban.  Kivettem egy pólót és magamra kaptam. Mi a baja van? Semmi megjegyzés, semmi sértő szó? Ránéztem és, ha szemem nem csal bűntudatot láttam barna íriszeiben. Összeráncoltam szemöldökömet és leültem az ágyra. Elém sétált és helyett foglalt mellettem. Oh, értem. Tehát azt hiszi haragszok rá a délutáni eset miatt. Tudom, hogy nem ütött volna meg...
Kezdett idegesíteni a némasága. Szemei egyfolytában engem néztek...már irritált.


- Szóval...haragszol még?- kezdett bele.- É-én nem akartalak megütni...- hajtotta le a fejét. Ahj, olyan édes...MI!? nem dehogy is !
- Nem haragszok és tudom, hogy nem tudnál.- mosolyogtam.- De akkor is lefeküdtél vele.- sóhajtottam.
- Tudom-  húzta el a száját.- De nem tudtam, hogy ez téged ennyire zavar.
- Nem zavar.- hazudtam.- Vagyis... miért kell neked mindig más Zayn?- harapdáltam belül a számat.- Így sose lesz barátnőd... elfognak tőled fordulni az emberek. Ne játssz mások érzéseivel.- vettem mély levegőt.- Mert mind beléd szerettek.
- Mind?- húzta fel a szemöldökét.

Elfordítottam a fejemet és odamentem a tükörhöz felkötni a hajamat, majd felvettem egy rövidnadrágot és elhúztam a függönyt.  Vissza sétáltam az ágyhoz és elfeküdtem.

- Békülő szex?- mosolygott és belőlem meg kitört a nevetés.- oké.- szomorkodott.- Ezt egy nemnek veszem.

Felhajtottam a paplant és levettem róla a pólót és a nadrágot. Ő csak beleharapott a szájába és beletúrt a hajába. Elmosolyodtam rajta és megcsókoltam. Éreztem ahogy felakarja gyorsítani nyelveink táncát ezért elhúzódtam és befeküdtem az ágyba. Hallottam mögülem egy sóhajtást és befeküdt mellém. Elmosolyodva megpusziltam az arcát.

- Most miért vagy ilyen cuki?- motyogta.- Mintha egy nyálas filmbe lennénk.- sóhajtott. És igen a romantikus Zayn csak az álmomba létezik.
- Bocsánat, hogy így köszöntem neked szép álmokat és nem úgy, hogy beleütöttem egyet a kezedbe mint valami fiú.- húztam fel a szemöldökömet.
- Neked is szép álmokat..vagy mi.-puszilta meg az arcomat.

Elmosolyodtam. Lehet tévedtem? De hogy...Zayn nem tud romantikus lenni. Csupán csak egy gyenge pillanata volt. Hátat fordított nekem és lekapcsolta az asztali lámpát. És igen, csak egy gyenge pillanat volt. Betakaróztam és lehunytam szememet.

- Izé...-motyogta.- Ide bújhatsz vagy mi..- láttam rajta, hogy zavarban van.

Mosolyogva hozzá bújtam és így sokkal nagyobb biztonságban éreztem magamat. Amit tényleg furcsálltam és letablózott...az az volt, hogy simogatni kezdte a hátamat. Kellemesen csalódtam az nap Zaynben és nagyot nőt a szemembe.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó !! Hamar kövit !!!!!!! :)<3

    VálaszTörlés
  2. sziia:) itt van egy kis meglepi:) http://dirtylies05.blogspot.hu/p/blog-page_29.html

    VálaszTörlés