Oldalak

2015. július 18., szombat

New

Nem résszel jöttem srry:c de hamarosan az is lesz!:) De ha van kedvetek egy Niall Horan fanfiction- hoz akkor csak kattintsatok a linkre:) http://csendasotetben.blogspot.hu/
Hogy miről is szól a NH ff-m?:) Tessék ->
Nagyúr a sötétség. Fogalmad sincs, hogy mekkora hatalommal bír.
Olykor egy aprócska zaj a homályban, egy sikoly, egy fegyver hangja vagy csak a szél játszik veled… De mégis úrrá lesz rajtad a félelem. Te sem tudod megmagyarázni mitől félsz. Talán attól, hogy nem tudod megvédeni magad? Hogyan is lennél rá képes, ha maga a sötétséget birtokló ember a mostohabátyád? Ember? Inkább angyaltestbe bújt ördög. Niall Horan mindenkit megtéveszt. Beleesnek abba a hibába, hogy elájulnak az angyali hangjától és lelkétől. Közben, a lelke ugyanolyan, mint az agyontetovált teste: Rideg és zord. Én is beleestem ebbe a hibába és tessék… most itt vagyok Én, Zoella Carter egy 18 éves lány, aki saját vérében fekszik a földön, tele zúzódásokkal és foltokkal, csak mert egy olyan fiút szeretett, akit nem kellett volna.
Megszoksz vagy megszöksz?”

Silence in the Dark- Niall Horan fanfiction
written by: Lakatos Dóra


3 megjegyzés: