Oldalak

2013. október 19., szombat

first

- Cara siessél már!!- ordított Zayn a szobájából.
- Megengeded, hogy felöltözzek?- ordítottam vissza. Átjött és megcsókolta a nyakam.- Hát persze, hogy nem!- forgattam meg a szemem.- Na, húzás vissza!- löködtem  az ablak felé.
- És, ha megígérem, hogy nem fogok hozzád nyúlni csak szép csöndben ülök az ágyadon?-  vetette be csábító tekintetét.
-  Nem!- nevettem.- Úgy sem tudod betartani.- tetem karba a kezem.
- Hm, tetszik ez a póz!- szemei melleimre tévedtek.
- Na takarodj!-nevettem és kilöktem az  ablakon.

Felhúztam egy szürke trikót és egy fekete farmer nadrágot, majd fehér, kopott, magasszárú converse cipőmet és átmásztam Zaynhez.  Felhúzott szemöldökkel nézett rám..ismerte már ezt a nézésemet.

- Kölcsön kapom a piros kockás ingedet?
- Nem!-válaszolt.- Ezek után?
- Köszi!-mondtam és kivettem a szekrényéből és derekamra kötöttem.
- Azt hiszik a barátnőm vagy.- forgatta a szemét.- Annyit volt már rajtad ez az ing.
- Fúj!-fintorogtam.- Soha az életben.-mondtam.
- Aha.-nevetett.- Azért arra jó vagyok mi?- közeledett felém.
- Hát persze!-nevettem.

Kimentem a szobájából és köszöntem Trishanak, aki már meg sem lepődött, hogy Zayn gönce van rajtam. Anciék nagyon azt akarják, hogy én és Zayn összejöjjünk. De ez sose fog megvalósulni. Zayn szokásos módon utánam ordibált, hogy luxus megvárni? Néha komolyan úgy érzem, hogy én kísérem őt és nem ő engem. Megálltam és vártam, hogy mellém érkezzen. Kezét amilyen könnyen rárakta a vállamra olyan könnyen dobtam le magamról. Ezt rekedtes nevetésével díjazta. Amikor az utca sötét szakaszán voltunk oda bújtam hozzá és szorosan öleltem derekát. Zayn egy fölényes vigyorral értékelte ezt és átkarolt. amikor Zaynnel látnak akkor sose eshet bajom. Ugyanis úgy tudják, hogy én vagyok Zayn csaja..vagy is az itteni alakoknak nincsen komoly kapcsolata tehát a "kurvája" vagyok. Ettől a tudattól kirázott a hideg. Zayn tudja, hogy utálom ezt a dolgot. De, ha pedig azt mondja, hogy nem vagyok a kurvája..vagy is a csaja akkor rögtön lecsapnának rám és már talán mondom talán Hollandiában futtatnának. Amitől még jobban irtózok. A sötét szakasznak vége...tehát Zayn ölelő karjainak is vége. Elhúzódtam tőle és megint 1 méter távolság volt közöttünk. Ő zsebre tett kézzel ment míg az én karjaim lustán vergődtek ellentétes irányba, ahogy sétáltam.

- A suliba sose hagyod, hogy megcsókoljalak.- szólalt meg végre.
- Hogy aztán kavarjanak a hátam mögött, hogy engem is hamarosan megunsz és a többi közé dobsz?-néztem rá.
- Szóval ilyeneket terjesztenek rólam?- mosolyodott el.- Mesélj még.-nevetett
- Hogy előjáték nélkül dugod meg szó szerint a csajokat?- húzogattam a vállam.
- Most minek legyek velük gyengéd? Többet úgysem lesz velük aktusom meg legalább nem szeretnek belém.- vett be egy fűszálat a szájába. Elnevettem magamat.- Jó te kivétel vagy. Érezd magad megtisztelve, hogy Zayn Malik farka többször is járt benned.-húzta az agyam.
- Köcsög!- csaptam vállba.-  De velem még is gyengéd vagy ráadásul előjátékok is voltak.-kuncogtam.
- Ja... 1 hónappal ezelőtt.- mondta.-Ugyan is valami oknál kifolyólag nem vagy hajlandó velem.- mérgelődött.
- Nem tudtam, hogy hiányzok.-nevettem.- Szóval Zayn Malik Carara éhezik? Oké...-nevettem.
- Nem én hanem a pici Zayn.....-mondta. Én ezt egy nevetéssel díjaztam.
- Ha még pici is lenne!-gondolkoztam.

Negyedóra múlva be is értünk a suliba. Zayn mintha nem is ismerne ott hagyott engem a kapuban. Még annyit se mondott, hogy szia..

- Mekkora egy fasz vagy!- kiabáltam utána. Remélve, hogy nem hallotta meg. De tévedtem.

Nevetve vissza fordult és lassan, de még is hatalmas léptei miatt gyorsan közeledett felém. Vigyora egyre hatalmasabb lett, majd megállt előttem.

- Hogy mondtad?- emelte meg fejemet államnál fogva.
- Te fasz.- ismételtem meg magam és vártam a reakcióját. Hirtelen ajkait ajkaimon éreztem, egy pillanatra elgyengültem és vissza csókoltam. De észhez kapta és ellöktem magamtól.- Fúj te hülye vagy???- akadtam ki rá.
- Na mi van most már fúj?- nevetett.- Ezelőtt még nem volt az.-  pajkos mosolya hirtelen irtó szexi mosollyá változott.
- Zayn...ne a többiek előtt...- suttogtam.- Már kifejtettem a véleményemet erről.
- Ennyire zavarna, ha a csajomnak hinnének?- húzta fel a szemöldökét.
- Nem a csajodnak hinnének...hanem a következő "áldozatodnak"!- tért vissza a bunkó Cara...

Elengedte az állam és hátrálni kezdett, majd megfordult és szép lassan kullogott oda a haverjaihoz. Miért csinálja mindig ezt? Utána mentem és magam felé fordítottam. Ráálltam  cipőjére, hogy felérjem őt és nyaka köré csavartam kezemet. "Te fasz" suttogtam, majd megcsókoltam. Kezei derekamra vándoroltak. Hallottam ahogy a haverjai hangot adnak a helyzetnek.  Gyorsan befejeztem a csókunkat és leszálltam Zayn lábáról.

- Na!- nézett mérgesen.
- A haverjaidnak köszönd!- mondtam.- Amúgy meg ezt mindegyikőtök hallgassa el oké??
- Hidd el nem fogok vele dicsekedni.- kacsintott, majd megölelt.
- Te fasz.- ismételtem megint magamat miközben vissza öleltem. Hangosan felnevetett, majd oda ment a haverjaihoz.

Én eközben megláttam Lanát  és felé indultam. Éreztem Zayn és a haverjai tekintetét magamon, de nem fordultam hátra. Ilyenkor annyira kíváncsi vagyok, hogy mit beszélhetnek. Majd kihúzom belőle valahogy...
Megöleltem Lanat és leültünk a szokásos padunkra és beszélgetni kezdtünk. Elmeséltem a Zaynnel való csókunkat. A reggelünket. Ő pedig figyelmesen végig hallgatta

- De áh, tényleg nem jön be neked, áh.- mondta ironikusan.
- Hát nem is...-nyeltem nagyot.- De ha így is lenne...nem lenne szerencsés, ha megtudná..- néztem feléjük.
- Ugyan már! Zaynnek is bejössz!-mosolygott.- Ahogy rád néz..olyan cukik vagytok!- nézett rám.- Minden lépésedet figyeli titkon..nem vetted még észre?
- Oh, még, ha így is lenne.- legyintettem egyet felé, majd tekintetem vissza irányítottam Zaynre.

Távolról is látszott hatalmas alakja. Barna haja mint mindig most is tökéletesen volt beállítva. Szürke melegítőjét viselte ma. Imádtam rajta ezt a gatyát... párszor rajtam is volt mikor nem akarta, hogy megfázzak rám húzta. Simán átmehettem volna a cuccaimért a szobámba, de nem akarta, hogy átmenjek. Melegítő nadrágja felett egy fehér póló volt. Tökéletesen állt rajta. Annyira megbámultam, hogy észre se vettem, hogy  mosolyogva engem bámul. Elkaptam a fejem mielőtt még meglátja, hogy arcom pírba borul.

- Erről beszéltem!-nevetett Lana és felállt mivel csöngettek.
- Te ne beszélj semmiről!- nevettem és bementünk a terembe.

Elfoglaltam szokásos helyemet az utolsó padsort. A jobb oldali szomszédom Lana volt a bal oldali pedig Zayn. Mint mindig most is késett óráról. De a drága  kis Rose  már epekedve várta, hogy Zayn belépjen a terembe és leüljön a mellette lévő padba. Azt hiszem őt még nem dugta meg, de van egy olyan érzésem, hogy ez hamarosan bekövetkezik.  Onnantól nem fog érdekelni Zayn. És nem fog érdekelni, hogy mennyire bántja őt a dolog és a szokásos dumája se fog érdekelni.

- Szia Zayn!!- integetett Rose. Megforgattam a szemem.- Te meg miért forgatod a szemed???- fordult felém.
- Nagyon átlátszó vagy!-nevettem.- Már csak Zayn hiányzik a gyűjteményedből igaz?- húztam fel a szemöldökömet.
- Hát velem legalább lefekszenek!- vágott vissza.
- Drágám, pont azzal....
- Nyugalom!-vágott bele a szavamba Zayn és leült közénk.- Mindkettőtöknek jut belőlem!
- Ch, ugyan kérlek! Ha ezzel a fruskával lefekszel engem elfelejthetsz!- dőltem hátra székembe.
- Drágám, mindketten tudjuk, hogy úgy sem bírod ki!- mosolygott.
- Komolyan mondtam Zayn! Ha lefekszel vele..ennek itt vége!- felálltam és átültem Lana másik oldalára.

Egész órán kifelé bámultam az ablakon és néztem ahogy az esőcseppek elárasztják az üveget. Egyre jobban kirajzolódott Zayn tükörképe. Egész végig engem figyelt.

6 megjegyzés: